De laatste loodjes - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

04 September 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Allerlei spullen verzamelen die persee meemoeten of waarvan mensen gevraagd hebben die mee te nemen, zoals ingredienten voor de overheerlijke Hollandse kippensoep, stroopwafels,koffielikeurboontjes van de Wereldwinkel.Toen Daphne, Peter en Tia hier vorig jaar 6 weken waren hebben ze zo gesmuld van al dat Hollandse eten en snoeperij.Dus we gaan ze lekker daarmee verwennen. Zelf ben ik dit weekend ook erg verwend; Fre heeft heerlijk gekookt, de kinderen zijn geweest om afscheid te nemen en zelf zijn we naar mijn vader en Fre's moeder geweest om gedag te zeggen. We hebben de 21ste verjaardag van Annerieke gevierd met een bezoek aan Hilversum en een bbq hier in Zwolle.
Ben er helemaal klaar voor.Alles is geregeld en ingepakt. Het avontuur kan beginnen. Maandagavond vliegen we om 19.50 u naar Zurich en van daaruit naar Johannesburg, om vervolgens weer over te stappen en tegen 12.00 u dinsdagmorgen in PE te arriveren. Dan gaan we eerst acclimatiseren, boodschappen doen en een auto regelen. De volgende dag een bezoekje brengen aan de diverse projecten en vooral veel bijpraten met alle bekenden. Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden. Temeer ook daar we bezig zijn om van Thamsanqa een eigen stichting temaken nu Be More er per 1 januari mee stopr in PE

  • 04 September 2011 - 19:09

    Michel:

    Hoi Ger,

    Super dat weer naar afrika gaat! Ik wens je een zeer leuke, (ont)spannende tijd toe maar vooral een heel vruchtbare. Zeet da'j heel wierum kumpt!

    ow breurke

  • 04 September 2011 - 19:55

    Jessica Moorman:

    Hi Gerdy!

    Jaloers tot in het puntje van mijn kleine teen dat jij weer die kant op gaat en ikke niet..
    Doe je iedereen de groeten van mij?
    En natuurlijk heel veel plezier, succes en geluk gewenst...

    Jessica

  • 05 September 2011 - 06:39

    Peter & Daphne:

    Hi Gerdy! We are looking forward to your coming tomorrow. Lots of love to Fre and the family!

  • 05 September 2011 - 15:05

    Anneke Stultiens:

    Hoi Gerdy,

    Toch ook wel een beetje ( nou ja een beetje?? ) jaloers Gerdy.
    Ik heb er mijn eerste werkdag weer opzitten na 8 weken "vakantie".
    Het voelt alweer heel normaal.
    Zeg maar tegen Daphne dat mijn recept voor nassi eraan komt........ben benieuwd wat ze ervan brouwt, zal wel goed komen haar kookkunsten kennende.
    Iedereen daar een hele dikke knuffel van mij enne...... super veel plezier daar!

    Groetjes van Anneke

  • 06 September 2011 - 07:49

    Annerieke:

    heeee mam!!!
    shittyy!!
    ik was ZO drukop mn werk gisteren dat ik niet in de gelegenheid ben geweest je nog ff te bellen en een hele fijne reis te wensen..
    ik hoop dat je goed over bent gekomen en alles een beetje gesetteld hebt al...
    ik ga je volgen en missen. heel veel succes en sterkte en ik spreek je via je blog en telefoon goed
    kus aan euule en je hebt ook een kus van jw.

    xxxxx annerieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdy

2018 en vanaf 4 januari ben ik weer en dat al voor de 10de keer te vinden daar waar een stuk van mijn hart ligt in Zuid Afrika en dus ook in Port Elizabeth

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 50385

Voorgaande reizen:

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10de keer naar Zuid Afrika

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10 de keer Zuid Afrika

05 September 2016 - 05 September 2016

1ste meeting op Ubomi

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Zuid-Afrika

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Port Elizabeth here I come again

Landen bezocht: