Voorbereidingen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

14 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Over een kleine 3 weken vertrek ik weer naar Zuid Afrika. Dit keer niet via Be More, maar op eigen initiatief. Ik ga eerst een week via Durban naar Umkomaas, naar een vriendin Debby Trevisan die daar in een traumacentrum werkt en gevraagd heeft of ik aan kom. Daarna vlieg ik naar Port Elizabeth om er 4 weken weer bij Peter en Daphne te vertroeven en voor Tia(van Thamsanqa) een empowermentgroep te gaan opzetten voor de tienermeiden in Motherwell(township). Natuurlijk ga ik ook de projecten bezoeken waar ik gewerkt heb: Mother of Peace, Sinethemba en Ithemba. Ik wil gewoon even kijken hoe het met iedereen gaat en misschien kan ik nog wat betekenen.
Fre is druk bezig allerlei boeken via Marktplaats te verkopen, zodat ik sponsorgeld mee kan nemen. Samen hebben we vele kilo`s appels geschild van onze adoptieboom en daar appelmoes van gemaakt.Bij elkaar zo`n 18 kilo appelmoes dat via de winkel van Landjuweel verkocht gaat worden voor het goede doel.
Maar eigenlijk komt mijn reis nu een beetje ongelegen; Annerieke onze dochter gaat nu ook het huis uit. Per 1 november gaat ze samenwonen met Jan Willem in Hilversum en ik wil graag daar een beetje bij zijn. Helaas, ik moet dat los laten. Wel goed voor mij, geen controle hebben.
Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen d.m.v. verhalen en hopenlijk ook foto`s.
Gerdy

  • 19 Oktober 2010 - 06:48

    Patricia:

    He Gerdy,

    Leuk dat ik op de mailinglist sta! Ik ga je zeker weten weer volgen en genieten van al je belevenissen.
    Heel veel plezier en geef iedereen een knuffel van me!

    Groetjes,
    Patries

  • 19 Oktober 2010 - 13:17

    Toon En Jeanne:

    Hallo Gerdy,

    Ja ja je ziet het, je site gevonden.Was leuk zondag om weer even na te praten he Gerdy?
    GENIET ervan ook van je voorbereidingen nu,en straks HEEL VEEL PLEZIER en SUCCES in Zuid-Afrika.
    Geef ze ook van ons ALLEMAAL een HELE DIKKE KNUFFEL XX Liefs,
    Toon en Jeanne.

  • 03 November 2010 - 19:09

    Aly :

    Hoi Ger

    Ik hoop dat je goede reis gehad hebt en dat Zuid-Afrika weer als een warme deken over je heen valt. Veel plezier bij Debby. Knuffels

  • 05 November 2010 - 10:45

    Ria:

    Hoi Gerdy
    Je bent weer goed aangekomen in Z. Afrika.
    Leuk om je te volgen en je reisverslag te lezen.
    We wensen je een hele fijne tijd!

    Liefs van Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdy

2018 en vanaf 4 januari ben ik weer en dat al voor de 10de keer te vinden daar waar een stuk van mijn hart ligt in Zuid Afrika en dus ook in Port Elizabeth

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 50336

Voorgaande reizen:

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10de keer naar Zuid Afrika

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10 de keer Zuid Afrika

05 September 2016 - 05 September 2016

1ste meeting op Ubomi

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Zuid-Afrika

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Port Elizabeth here I come again

Landen bezocht: