Ubomi ubatsu - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu Ubomi ubatsu - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

Ubomi ubatsu

Door: Gerdy ter Denge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

10 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

VIA Peter kom ik terecht bij Ubomi ubatsu een communitycenter in een township Ibahi even buiten Port Elizabeth. DAAR werkt Mark LAWLER ALS DIRECTEUR. MET HEM HEB IK DONDERDAG 21 JUNI EEN GESPREK OVER; MIJ WAT IK DOE EN KAN BETEKENEN VOOR HEM, over het centrum en wat ze er allemaal doen en met en voor wie het bedoeld is.Ik maak kennis met Nondo (onderdirecteur) en Mahbele degen die de studenten begeleidt. En Nondo doet de parents groep. MET hen maak ik later afspraken over wat ik met hun groep kan gaan doen, hoevaak en wat de thema’s zullen zijn. Met de tienergroep ga ik hebben ov er vertouwen/zelfvertrouwen en zelfaanvaardinģ/zelfwaardering . MET DE PARENTSGROEP WEET IK HET NOG NIET. Het moet gäan over zaken die e hen weer een positief beeld geven in hun leven. DE meeting is ook s morgens om 9 uur en niet s middag ’s want zegt Nondo dan zijn er vast al weer een paar dronken
IK begin de 1ste weken van augustus meteen nadat ik terug kom van mijn weekje rondreizen met Fre. Ik ben erg benieuwd wat het gat worden. MAAR nu lekker,eerst mijn man ophalen van het vliegveld in JOHANNESBURG en met hem een weekje toeren door weer en ander stukje Zuid Afrika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Port Elizabeth here I come again

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2016

Deel 1 van onze reis samen

14 Augustus 2016

Deel 2van onze reis samen

13 Augustus 2016

Wetenswaardigheden 2

13 Augustus 2016

Meeting teachers Tinkertots en Under the Tree

10 Augustus 2016

Ubomi ubatsu
Gerdy

2018 en vanaf 4 januari ben ik weer en dat al voor de 10de keer te vinden daar waar een stuk van mijn hart ligt in Zuid Afrika en dus ook in Port Elizabeth

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 50119

Voorgaande reizen:

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10de keer naar Zuid Afrika

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10 de keer Zuid Afrika

05 September 2016 - 05 September 2016

1ste meeting op Ubomi

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Zuid-Afrika

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Port Elizabeth here I come again

Landen bezocht: