Thuis - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

13 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Na een reis van zo`n 24 uur ben ik dan terug op het thuisfront. Tijd om even rudtig bij te komen, na te denken en vooral alles ggoed telaten bezinken. Het was weer een enerverende tijd. Met schokkende, ontroerende, gezellige, vrolijke gebeurtenissen. Zuid Afrika en de mensen blijven me boeien, verbazen en schokken. Dat zal ook altijd zo blijven, daar ligt toch een stukje van mijn hart. Ik zal er steeds weer terug keren, om te helpen, te werken, maar ook om te reizen en te genieten.
Zoals beloofd zet ik nu bij de laatste 2 weblogs de foto`s en dan sluit ik voor deze reis mijn weblog af. En wel met al die mensen te bedanken die me gesupport hebben, meegeleefd hebben, mijn weblog gelezen, gereageeerd via mijn weblog, hotmail of facebook. Mensen die me gesteund hebben in Nederland, Engeland en Zuid Afrika. Dat voelde goed. Maar vooral Fre en de kinderen die me steeds weer laten vertrekken en achter, naast me staan.

Enkosi///.kibongaga Kulu.

Tot de volgende keer/Sahle kahle(of zoiets)

En vergeet het niet: lees vooral ook de verslagen van 10 en 11 oktober en bekijk de foto`s goed..........

  • 13 Oktober 2011 - 18:29

    Anneke Stultiens:

    Welkom thuis Gerdy!!

    Fijn dat je weer een mooie tijd achter de rug hebt. Kun je nog lang van nagenieten.
    Tot gauw.......

    Hartelijke groeten van Anneke

  • 14 Oktober 2011 - 07:28

    Michel:

    Hoi Zus,

    Welkom thuis!!! Je hebt je weer van je beste kant laten zien. Geniet maar ff van je rust nu.
    Ik neem aan dat je met d verjaardag van Fre op Terschelling zit!

    xxx Michel

  • 15 Oktober 2011 - 05:47

    Tia Wessels:

    Gerdy
    I am glad that you arrived home safely and that you can rest after your very, very busy time here at Thamsanqa. We enjoyed your time with us very much. It was wonderful to have you with us!! Thank you!!!
    I had a lovely time with Roos yesterday.
    Enjoy Fre and the children and give my love to them.
    Mag God u en uw familie zegen tot waar wij opnieuw ontmoeten

  • 16 Oktober 2011 - 20:17

    Trijntje:

    Hallo Gerdy, ik heb jullie een beetje gevolgd wat jullie gedaan hebben in Afrika. Ik ken jullie verder niet, maar ik woon tussen Zwolle en Meppel in en ben me aan het orienteren om ook als vrijwilliger een aantal weken in Afrika te gaan helpen. Als je dit leest, zou je contact met mij op willen nemen, hoop dat je mij wat adviezen kunt geven over het vrijwilliger zijn.
    hartelijke groeten
    trijntjedew@home.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdy

2018 en vanaf 4 januari ben ik weer en dat al voor de 10de keer te vinden daar waar een stuk van mijn hart ligt in Zuid Afrika en dus ook in Port Elizabeth

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 50103

Voorgaande reizen:

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10de keer naar Zuid Afrika

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10 de keer Zuid Afrika

05 September 2016 - 05 September 2016

1ste meeting op Ubomi

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Zuid-Afrika

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Port Elizabeth here I come again

Landen bezocht: