maandag 10 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu maandag 10 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

maandag 10 oktober

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

12 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Kwam vandaag bij de sportclub, bleek mijn lidmaatschap verlopen. Had die klojo die me in geschreven had het lidmaatschap niet op de 12de mogen laten ingaan , maar op de dag dat ik er ben geweest voor inschrijving. Na een ferm protest kreeg ik toch nog een speciaal permit tot en met woensdag. Gingen gaan hier af en toe toch wel erg moeizaam en formeel. Maar goed. Kon me nog even lekker af reageren.
Ben vandaag bij Legelabanthu geweest os zoals het nu moet heten APD(association physical disorder) waar Karin de scepter zwaait. Ze was er zelf niet, na een week van s`morgens 7 tot sàvonds 11 met 5 vrijwilligers verven zat ze er even doorheen. Sabrina een Duitse vrijwilligster heeft me te woord gestaan, me info naar mijn mail gestuurd en beloofd een cd te maken met een powerpoint presentatie en foto`s die Karin dan morgen mee neemt bij onze afscheidsparty. Ik wil deze info doorspelen aan een verwant dagverblijf in Zwolle. In de hoop dat zij misschien APD willen ondersteunen.. Als je de foto`s ziet die ik al vast gemaakt hebt , zul je begrijpen waarom.
Daarna nog evenbij het huisje van Zanele geweest , waar Elwin ook zat te wachten op Simphiwe die met ons naar de Mall zou gaan om te vragen voor baantjes voor de grote jongens en meiden van Thamsanqa. Helaas kwam S. erg laat en ik had nog een andere afspraak. Dus is Elwin alleen met hem gegaan. Ze moeten van Tia een brief hebben voor de manager van de Mall en die gaat dan bij alle winkels vragen. En dan moeten we nog zorgen dat die meiden en jongens een identiteitpas krijgen, anders mogen ze niet eens werken. Daar komt weer het nodige voor kijken. Elwin neemt het nu van mij over, omdat ik er geen tijd meer voor heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdy

2018 en vanaf 4 januari ben ik weer en dat al voor de 10de keer te vinden daar waar een stuk van mijn hart ligt in Zuid Afrika en dus ook in Port Elizabeth

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 50152

Voorgaande reizen:

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

28 Februari 2019 - 16 April 2019

Droomreis

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10de keer naar Zuid Afrika

04 Januari 2018 - 17 Februari 2018

10 de keer Zuid Afrika

05 September 2016 - 05 September 2016

1ste meeting op Ubomi

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Zuid-Afrika

05 September 2011 - 13 Oktober 2011

Port Elizabeth here I come again

Landen bezocht: