maandag 10 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu maandag 10 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

maandag 10 oktober

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

12 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Kwam vandaag bij de sportclub, bleek mijn lidmaatschap verlopen. Had die klojo die me in geschreven had het lidmaatschap niet op de 12de mogen laten ingaan , maar op de dag dat ik er ben geweest voor inschrijving. Na een ferm protest kreeg ik toch nog een speciaal permit tot en met woensdag. Gingen gaan hier af en toe toch wel erg moeizaam en formeel. Maar goed. Kon me nog even lekker af reageren.
Ben vandaag bij Legelabanthu geweest os zoals het nu moet heten APD(association physical disorder) waar Karin de scepter zwaait. Ze was er zelf niet, na een week van s`morgens 7 tot sàvonds 11 met 5 vrijwilligers verven zat ze er even doorheen. Sabrina een Duitse vrijwilligster heeft me te woord gestaan, me info naar mijn mail gestuurd en beloofd een cd te maken met een powerpoint presentatie en foto`s die Karin dan morgen mee neemt bij onze afscheidsparty. Ik wil deze info doorspelen aan een verwant dagverblijf in Zwolle. In de hoop dat zij misschien APD willen ondersteunen.. Als je de foto`s ziet die ik al vast gemaakt hebt , zul je begrijpen waarom.
Daarna nog evenbij het huisje van Zanele geweest , waar Elwin ook zat te wachten op Simphiwe die met ons naar de Mall zou gaan om te vragen voor baantjes voor de grote jongens en meiden van Thamsanqa. Helaas kwam S. erg laat en ik had nog een andere afspraak. Dus is Elwin alleen met hem gegaan. Ze moeten van Tia een brief hebben voor de manager van de Mall en die gaat dan bij alle winkels vragen. En dan moeten we nog zorgen dat die meiden en jongens een identiteitpas krijgen, anders mogen ze niet eens werken. Daar komt weer het nodige voor kijken. Elwin neemt het nu van mij over, omdat ik er geen tijd meer voor heb.