dinsdag 4 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu dinsdag 4 oktober - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Gerdy Denge - WaarBenJij.nu

dinsdag 4 oktober

Door: GerdyterDenge

Blijf op de hoogte en volg Gerdy

05 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vandaag wezen zwemmen, boodschappen gedaan(spullen voor Daphne gekocht), gegeten en toen naar het huis van Tia om een gesprek te hebben met haar en Louise over het voorstel van onze nieuw op te richten stichting: Stichting Thamsanqa.nl
Zij gaan in ieder geval met ons voostel accoord ,maar zijn wel bezorgd om Peter en Daphne, dat zij te weinig ontvangen in de toekomst.
Duidelijk gemaakt dan ik dat met hen bespreek en we de zaken wel gescheiden moeten houden.
Overigens voelt Tia zich erg ziek . Ze heeft het idee dat haar nieren ontstoken zijn, maar wil vervolgens geen stap terug doen en uitzieken. Ze is behoorlijk eigenwijs, wil alles zelf doen. Zoals boodschappen doen en koken voor de training van morgen. Ik mag nog net voor het ontbijt zorgen van morgen, maar de rest. En ook al loopt ze krom van de pijn, wat moet dat moet.
Overigens regent het al de hele dag behoorlijk hard..Maar dit weekend wordt het beter We willen in de zon en ook nog naar Addo Elephant park. Even kijken wanneer we gaan. Als het te heet is is daar heen gaan niet prettig.

• 06 Oktober 2011 - 13:50

Anneke Stultiens:

Hoi Gerdy,

Dat waren weer heel wat mooie verhalen Gerdy.
    Wat vervelend hè dat Tia zich ( weer ) niet goed voelt, echt balen voor haar.
    Maar hopen dat het niet al te ernstig is.......
    Het begint voor jou ook al aardig op te schieten, volgende week op donderdag alweer thuis, heb je daar wel weer zin in?
    Vnv vergadering, de eerste sinds onze kersverse stichting een feit ( is sinds eergisteren ). Leuk hè!
    Gisteren een goed gesprek gehad met de stichting Dare2go om te kijken of zij Thamsanqa in de toekomst ook als project willen gaan aanbieden.
    Leuke ontwikkelingen!!
    Ik wens je nog een hele fijne laatste week toe en tot gauw ziens.

Groetjes van Anneke